HJARTESKULEN

Vi skal ha fokus på at kvart barn skal få høyre og oppleve at dei er verdifulle kvar einaste dag.

På Hjarteskulen bruker vi både uterommet og innerommet for å leike, lære og skape noko.

Hjarteprogrammet – EG, DU ,VI

Hjarteprogrammet er utvikla som et verktøy for barnehagen sitt arbeid med sosial kompetanse innan kategoriane EG, DU og VI.

Målet med Hjarteprogrammet: Kvart enkelt barn skal oppleve og erfare at dei unike og verdifulle, og at dei har verdi i kraft av å vere seg sjølv og er skapt av Gud. Alle barn i gruppa bidrar på sin måte til å skape fellesskapet som dei er en del av i barnehagen vår.

Hjerteprogrammet er ein viktig del av arbeidet vårt med å sikre barna sin rett til medverknad i vår barnehage. Det er utvikla for å gje borna positive opplevelser som de skal ha med seg resten av livet. Grunnmuren for omsorg, empati, forståelse og toleranse forme i barneåra.